Magnolia ink Turning Leaves



English will follow

Bonjour à tous! Les vacances sont terminées et arrive déjà la rentrée scolaire! Je suis venue vous dire un petit bonjour et vous donnez un avant-goût du prochain magazine Magnolia ink. J'ai bien hâte d'avoir mon propre exemplaire dans les mains!
Profitez des derniers beaux jours d'été, à bientôt,

Hi everyone! Holidays are ended and it's already back-to-school time! I'm coming today to say Hi and give you a little foretaste of the next Magnolia ink issue. I can't wait to have my own copy in my hands!
Enjoy the last summer days!

Brigitte :)

1 commentaire:

  1. Hello Brigitte, I am Yuri, Magnolia DT Japan. I am so pleased to be on the Great Design Team!
    Your work is very beautiful and I looking forward to work with you.
    Yuri xx

    RépondreSupprimer

Merci beaucoup de prendre le temps de m'écrire, j'apprécie! :)
Thank you very much for your time to write me a comment, i appreciate! :)